1. Αγαπητε Επισκέπτη. Ευρίσκεσαι στο Πανελλήνιο Χειρουργικό Forum, όπου μπορεις βρείς πληροφορίες για ιατρικά χειρουργικά θέματα που σε αφορούν, όπως επίσης μπορείς να υποβάλλεις ένα καινούργιο δικό σου θέμα-ερώτηση στο φόρουμ. Πρεπει να εισαι εγγεγραμμένος χρήστης για να δεις τα ποστ των μελών ή να δημιουργήσεις δικό σου post ή θέμα (thread)!

Ερώτηση Υπέρηχος Μετά Από Ολική Θυρεοειδεκτομή

Discussion in 'Παθησεις Θυρεοειδούς και άλλων αδένων.' started by παπί, Jul 14, 2011.

Watchers:
This thread is being watched by 2 users.
  1. παπί

    παπί New Member

    Καλησπέρα!
    Ήθελα να ρωτήσω αν μετά από ολική θυρεοειδεκτομή πρέπει να γίνεται έλεγχος με υπέρηχο.
    Ευχαριστώ!
  2. ADelides

    ADelides Moderator Staff Member Moderator

    Οχι τυπικά, μόνο αν υπάρχει υποψία για υπόλειμα αδένα ή αν υπάρχει διάγνωση καρκίνου για την διερεύνηση παρουσίας λεμφαδένων
  3. παπί

    παπί New Member

    ..........
    Last edited by a moderator: Jul 19, 2011
  4. ADelides

    ADelides Moderator Staff Member Moderator

    Δεν είναι "κοινή τακτική". Αν η TSH δεν ρυθμίζεται γιατί υπάρχει υποψία υπολλείματος τότε έχει νόημα. Αν δεν ρυθμίζεται για άλλους λόγους (πρόβλημα στην απορρόφηση για παράδειγμα) τότε δεν θα προσφέρει κάτι. Πάντως δεν είναι και τόσο μεγάλο πρόβλημα να κάνετε ένα υπερηχογράφημα. Όλα θα πρέπει να σας τα εξηγήσει ο ενδοκρινολόγος σας.
  5. παπί

    παπί New Member

    Καλή σας ημέρα!
    Το πρόβλημα της ρύθμισης της TSH μάλλον αποδίδεται στη φαρμακευτική αγωγή (ήταν υψηλή με THYRO4, χαμηλή με THYRORMONE και ξανά πάλι υψηλή με THYRO4 -μη με ρωτήσετε γιατί «παίζουμε» με τα χάπια είναι μεγάλη ιστορία…). Τελευταία έκανα και μια θεραπεία για το στομάχι και ο γαστρεντερολόγος, παρόλο που τον ρώτησα μήπως υπάρχει πρόβλημα, μου είπε να παίρνω το χαπάκι για το στομάχι (PANTIUM) μαζί με τη θυροξίνη και σύμφωνα με την ενδοκρινολόγο μου επηρέασε αυτό τις τελευταίες εξετάσεις (4,68 από 5,6). Αν υπήρχε υποψία υπολείμματος (που δεν υπάρχει αλλά λέμε…), τότε η TSH δεν θα ήταν μόνιμα χαμηλή;;; Από Σεπτέμβρη, αν σταματήσουμε να «τσακωνόμαστε» για την φαρμακευτική αγωγή, θα το δω και με την ενδοκρινολόγο μου…
    Σας ευχαριστώ πολύ!

Share This Page