1. Αγαπητε Επισκέπτη. Ευρίσκεσαι στο Πανελλήνιο Χειρουργικό Forum, όπου μπορεις βρείς πληροφορίες για ιατρικά χειρουργικά θέματα που σε αφορούν, όπως επίσης μπορείς να υποβάλλεις ένα καινούργιο δικό σου θέμα-ερώτηση στο φόρουμ. Πρεπει να εισαι εγγεγραμμένος χρήστης για να δεις τα ποστ των μελών ή να δημιουργήσεις δικό σου post ή θέμα (thread)!

Προβλημα γενικως

Discussion in 'Παθήσεις Στομάχου και 12δακτύλου.' started by dxkee, May 4, 2008.

Watchers:
This thread is being watched by 3 users.
  1. dxkee

    dxkee New Member

    Καλημερα!
    Ειμαι ανδρας 33 ετων manager μιας μικρής Τεχνικής Εταιρίας. Εχω πρόβλημα με το στομάχι μου το οποίο χρονολογείται απο τα 18 ετη μου. Τότε είχε ξεκινήσει μια γαστρίτιδα (περίοδο πανελλήνιων εξετάσεων), η οποία αντιμετωπίστηκε με Zantac. Μετά απαιτήθηκε Lirebin λόγω κάποιας οισοφαγίτιδας και εν ολίγοις σε 3 περίπου μήνες το πρόβλημα είχε κατασταλεί. Στον γιατρό με είχαν οδηγήσει σειρά πολύ ενοχλητικών συμπτωμάτων, αρχικά εντοπισμένα στην περιοχή του στομάχου, πόνος, ρεψίματα, πολλά υγρά, σπασμούς, και ακολούθως έντονη ζάλη, κρύα άκρα, μουδιάσματα στα χέρια, την πλάτη, αισθημα παλμών, έντονος μυικός τόνος, ταχυπαλμία, δύσπνοια, εύκολη κούραση. Μετά απο την πιο πάνω θεραπεία, πέρασα ενά τεράστιο χρονικό διάστημα στο οποίο με ενοχλούσε το στομάχι μου μόνο όταν έκανα υπερβολές και καταχρήσεις σε φαγητό, ποτό και λιγότερο τσιγάρο, αφου ποτέ δεν υπήρξα κατ' ουσία καπνιστής. Οι ενοχλήσεις περνούσαν εύκολα, πίνωντας ένα Simeco. Κάποιες φορές που ήταν δυσκολότερα, έπινα Simeco υγρό για 3-4 μέρες και επανερχόμουν. Γενικά, είχα φυσιολογική ζωή και προκύπτει και απο το ότι απο 64kg στα 18 μου εφτασα 91 στα 25. Μετά βεβαια με δίαιτα έπεσα στα 76.
    Τον τελευταίο όμως μήνα έχω ακριβώς τα ίδια ακριβώς συμπτώματα με εκείνα της ηλικίας των 18. Δοκίμασα μονος μου Zantac αλλά μέχρι στιγμής δεν βοήθησαν διόλου. Γενικά είμαι αγχώδης τύπος και εσχάτως έχω εμφανίσει και φοβίες που δεν είχα. Π.χ. κλειστοφοβία και πετοφοβία.
    Ακόμη λόγω των συμπτωμάτων, έστω και όμοια με εκείνα των 18 ετών, φοβάμαι μήπως έχω κανένα καρδιακό νόσημα. Τί να κάνω? Είμαι σε απόγνωση και με πιάνει και πανικός με τα θέματα υγείας και ιατρικών πρακτικών.
  2. sambalisG

    sambalisG Χειρουργός - Διαχειριστής Staff Member Admin

    Καλημέρα!
    Ειναι γεγονός πως έτσι όπως τα περιγράφετε το πρόβλημα σας αφορά το ανώτερο πεπτικό (οισοφάγο-στόμαχο), αλλά ο καρδιολογικός έλεγχος καλό θα είναι να έχει γίνει γενικώς (προς αποκλεισμό κυρίως)!
    Ομως επειδή τα συμπτώματα σας μπορεί να εμπεριέχουν και πρόβλημα παλινδρόμησης, θα πρέπει να γίνει ένας σωστός έλεγχος προς αυτη την κατεύθυνση που να περιλεμβάνει επανάληψη γαστροσκόπησης, 24ωρη pHμετρία και ένα υπερηχογράφημα άνω κοιλίας.
    Απο κει και πέρα βέβαια θα πρέπει να υπάρξει και διαιτολογική ρύθμιση.
  3. dxkee

    dxkee New Member

    Θεωρείται ότι πρέπει να προηγηθεί ο καρδιολογικός έλεγχος?
    Αν έχει κάποιος καρδιολογικό πρόβλημα η μέθη της γαστροσκόπησης επηρεάζει την καρδιακή λειτουργία?
    Ένας φίλος ψυχίατρος επιμένει ότι χρειάζομαι ηρεμιστικά και ότι δεν έχω παθολογικό πρόβλημα. Το αποκλείεται εντελώς?
    Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.
  4. sambalisG

    sambalisG Χειρουργός - Διαχειριστής Staff Member Admin

    \
    Η μέθη της γαστροσκόπησης δεν επηρεάζει την καρδιακή λειτουργία εκτός αν υπάρχει σοβαρό ιστορικό!!
    Τα ηρεμιστικά και η απόδοση του προβλήματος σε ψυχολογικούς λόγους, παντα αποτελεί τελικό συμπέρασμα, εφ'σον έχει αναδειχθεί απο τις εξετάσεις η απουσία παθολογικής αιτίας!;)
  5. Διάβασα το πρόβλημα σου και αν και γνωρίζω πως κάθε άνθρωπος ειναι διαφορετικός ίσως σε ηρεμήσω λεγοντάς σου πως είχα ακριβώς τα ίδια συμτώματα.
    Λέω πως είχα γιατί αν και εκανα τεστ κοπόσεως (το οποιο δεν εδειξε τιποτα) έκανα γαστροσκόπηση (σε ιδιωτικό ιατρείο) αν και πήρα φάρμακα προλληπτικα απο τον ιατρό μου για ελλικοβακτηρίδιο πήρα και ενα σκευασμα απο τον ιατρό μου για εύκολη κατάποση μετα το φαγητό μετά απο δύο μηνες ένα θα έλεγα ΤΖΙΦΟΣ.
    Τα συπτωματα συνεχιζονταν (αίσθημα παλμών, θωρακικοι πονοι, πόνοι στην πλάτη, ζαλάδες, φουσκώματα, φόβος, πανικος, αιφνίδιος ιδρώτας κλπ κλπ κλπ)
    Οσπου μια μερα εντελως τυχαια βλεπω ενα συγγενικο μου προσωπο να παιρνει μετα το μεσημεριανο του δυο καψουλες λεκιθηνης λεγοντας μου για τις ευεργετικες ιδιοτητες της.
    Λοιπον για να μην μακρυγορω μετα απο ενα μηνα χρησεως τα συμτωματα που με βασανιζαν επι 10 περιπου μηνες σταματησαν τελειως δεν σου κριβω οτι βρηκα τον χαμενο μου εαυτο και ιδιαιτερα αυτες οι κρισεις πανικου που παθαινα λογω του προβληματος ηταν χειροτερες απο την αιτια που τις δημιουργουσε.
    Να ακους πάντα τον ιατρο σου αλλα και τον εαυτο σου.
    Προσπαθησε να αποφυγεις ψυχοφαρμακα βρες την αιτια...
    σου ευχομαι ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ.

Share This Page