1. Αγαπητε Επισκέπτη. Ευρίσκεσαι στο Πανελλήνιο Χειρουργικό Forum, όπου μπορεις βρείς πληροφορίες για ιατρικά χειρουργικά θέματα που σε αφορούν, όπως επίσης μπορείς να υποβάλλεις ένα καινούργιο δικό σου θέμα-ερώτηση στο φόρουμ. Πρεπει να εισαι εγγεγραμμένος χρήστης για να δεις τα ποστ των μελών ή να δημιουργήσεις δικό σου post ή θέμα (thread)!

Ερώτηση ΠΟΝΟΣ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΗΣ ΧΡΗΣΗΣ ΤΟΥ RECTOGESIC;

Discussion in 'Παθήσεις Πρωκτού (αιμορροϊδες-συρίγγια κλπ)' started by KIRA7, Jul 15, 2013.

Watchers:
This thread is being watched by 2 users.
  1. KIRA7

    KIRA7 New Member

    Καλημέρα σας. Ο σύζυγος μου αντιμετωπίζει χρόνιο πρόβλημα με αιμορροίδες και δημιουργήθηκε πλέον και ραγάδα δακτυλίου. Ενώ οι αιμορροίδες εμφανιζόντουσαν που και που στην ζωή του και σε 1 - 2 εβδομάδες αιμορραγούσαν και αποφορτιζόταν η περιοχή, τώρα με την ραγάδα, το πρόβλημα κρατάει πάνω από 4 μήνες. Βρίσκεται σε ιατρική παρακολούθηση και αντιμετωπίζουν το πρόβλημα συντηρητικά. Η αγωγή είναι nujol και daflon 2 φορές την ημέρα και 2 δόσεις rectogesic, μοιρασμένες σε 4 φορές το 24ωρο, λόγω πονοκεφάλων.
    Το πρόβλημα είναι όμως το εξής: Μετά την αφόδευση και καθώς είναι περισσότερο ερεθισμένη η περιοχή, όταν βάζει την αλοιφή, ο πόνος γίνεται ακόμη ποιο αφόρητος. Σηκώνεται, κάθεται, ξαπλώνει, περπατάει... γενικώς ταραιπωρείται πολύ και για ώρες. Είναι δύο μέτρα άντρας και "φοβάται" να φάει για να αποφύγει την αφόδευση. Ούτε mesulid ούτε nurofen δεν τον απαλύνουν τον πόνο.
    Ενώ όταν βάζει την αλοιφή σε ώρα άσχετης της αφόδευσης, (που η περιοχή είναι ήρεμη έτσι και αλλιώς, δεν νοιώθει καμία ενόχληση).
    Όλοι στο forum μιλούν για την ανακούφιση που προσφέρει η αλοιφή και του το είχε διαβεβαιώσει και ο γιατρός του.
    Δεν τον ανακουφίζει όμως. Γίνεται, πιστεύεται, κάποιο λάθος στην περίπτωση του?
    Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την προσοχή σας.
    Φιλικά
  2. Kathy

    Kathy Moderator Staff Member Moderator

    Καλημέρα! Πολύ φοβάμαι ότι η ραγάδα του δεν μπορεί να επουλωθεί με τη φαρμακευτική αγωγή και γι' αυτό θα πρέπει να μιλήσετε με τον χειρουργό του μήπως και πρέπει να γίνει χειρουργική επέμβαση. Δείτε παρακάτω τι έχει απαντηθεί απ' τον χειρουργό του forum σε δύο παρόμοια posts:
    http://www.surgeryonline.gr/1627-%CF%81%CE%B1%CE%B3%CE%AC%CE%B4%CE%B1-%CE%B4%CE%B1%CE%BA%CF%84%CF%85%CE%BB%CE%AF%CE%BF%CF%85.html

Share This Page