1. Αγαπητε Επισκέπτη. Ευρίσκεσαι στο Πανελλήνιο Χειρουργικό Forum, όπου μπορεις βρείς πληροφορίες για ιατρικά χειρουργικά θέματα που σε αφορούν, όπως επίσης μπορείς να υποβάλλεις ένα καινούργιο δικό σου θέμα-ερώτηση στο φόρουμ. Πρεπει να εισαι εγγεγραμμένος χρήστης για να δεις τα ποστ των μελών ή να δημιουργήσεις δικό σου post ή θέμα (thread)!

Πρόβλημα Ονυχοκρύπτωση

Discussion in 'Παθήσεις δέρματος και υποδορίου' started by CptBill, Mar 12, 2010.

Watchers:
This thread is being watched by 2 users.
  1. CptBill

    CptBill New Member

    Καλησπερα στο forum
    Δεν γνωριζω εαν επελεξα τη σωστη κατηγορια για να θεσω το ερωτημα μου.
    Στο παρελθον ειχα προβλημα με ονυχοκρύπτωση (στο μεγαλο δαχτυλο του ποδιου) και μπηκα στη διαδικασια αφαιρεσης του νυχιου 3 φορες. (2 φορες σε δημοσιο νοσοκομειο και 1 σε ιδιωτη χειρούργο).
    5 χρονια μετα τη τελευταια αφαιρεση, το νεο νυχι (ουτε καν μοιαζει με νυχι), βγαινει παραμορφωμενο, φαινεται να πιεζει το δαχτυλο παντου και επισης εχει μεγαλο υψος που ειναι αντυληπτο ακομα και οταν φοραω καλτσα (φαινεται σαν καρουμπαλο). Γενικα στην οψη μοιαζει να εχει προελθει απο ταινια τρομου.
    Δεν με ποναει σχεδον καθολου εκτος και εαν κανω το λαθος να το ακουμπησω ή χτυπησω ελαφρα.

    Η απορια μου ειναι η εξης: επιλεγω καποιο γενικο χειρουργο ξανα; Ψαχνω να βρω καποιον που να εχει εμπειρια απο ονυχοκρύπτωση; Φυσικα και δεν επιλεγω ξανα δημοσιο νοσοκομειο :rolleyes:
  2. sambalisG

    sambalisG Χειρουργός - Διαχειριστής Staff Member Admin

    Απευθυνθείτε σε χειρουργό αλλά παράλληλα σε συνενόηση και με ειδικό ορθοπεδικό κατω άκρου, μηπως τιθεται θεμα ανατομικό των δακτύλων, που δημιουργούν το πρόβλημα.
  3. CptBill

    CptBill New Member

    επανερχομαι. Στο μεταξυ διαστημα επισκεφθηκα ιατρικο κεντρο οπου ο εκει χειρουργος τους ηταν ετοιμος να αφαιρεσει το νυχι, μου προτεινε να δω πρωτα τον δερματολογο τους. Αυτος με τη σειρα του μου προτεινε φαρμακευτικη αγωγη για 3+ μηνες (στοματικη και τοπικη) αφου ειδε μυκητίαση.
    Δυστυχως το τελευταιο διαστημα οι πονοι εχουν μεγιστοποιηθεί καθιστώντας ακομα και το περπατημα δυσκολο. Η μονη λυση ποια ειναι η αφαιρεση .Αυτο το διαστημα ψαχνω για καποιο χειρουργο που να εχει καποια παραπανω εμπειρια/λυση επι του θεματος.
    Δεδομενου πως εχω βαρεθει να βγαζω το νυχι μου και να προκυπτει παλι μυκητιαση, η αφαιρεση απο τη μητρα του νυχιου δεν ειναι και η μονιμη λυση;

    Ανατομικο προβλημα τουλαχιστον τη τελευταια φορα δεν υπηρξε αφου περασαν 6 χρονια μεχρι να προκυψει ξανα προβλημα. Το προβλημα ειναι η μυκητιαση αφου το νυχι μεγαλωσε παραμορφωμενα και αρχισε πια να πιεζει το δαχτυλο.
    Last edited by a moderator: May 16, 2010
  4. sambalisG

    sambalisG Χειρουργός - Διαχειριστής Staff Member Admin

    Καλησπέρα σας.
    Δεν μπορώ να πω πως η ριζική (με αφαίρεση μήτρας) ονυχεκτομή, είναι η ριζική λύση.
    Η ύπαρξη μυκήτων ακόμη, αφορά διαρκή ύγρανση της περιοχής και μη εκρίζωση αυτών.
  5. CptBill

    CptBill New Member

    Τη περασμενη τετάρτη 19 του μηνα εγινε ολικη αφαιρεση του νυχιου σε ιδιωτικη ιατρικη κλινικη.
    Χορηγηθηκε φαρμακευτικη αγωγη dalacin 300mg μετα την αφαιρεση.

    Τη Παρασκευη 21 του μηνα εγινε η πρωτη αλλαγη απο αλλο χειρουργο.

    Σημερα Κυριακη 23 του μηνα εγινε η δευτερη αλλαγη, οπου διαφορετικος ξανα χειρουργος, παρατηρησε κατι που εμεις θεωρουσαμε φυσιολογικο: τα πλαινα δαχτυλα εχουν γεμισει κατι σαν πυον (δεν ειναι πυον, καπως αλλιως το ειπε ο χειρουργος ) και μια απλη κοκκινιλα απο το αυτοκολητο των γαζων εχει γινει εντονη και μονιμη. Μου προτεινε να καλεσουμε στο χειρουργο που εκανε την αφαιρεση ωστε να με δει συντομα αφου φαινεται να υπαρχει αλλεργικη αντιδραση.
    Οποτε καλεσα και εγω και μου κανει τηλεφωνικα ο χειρουργος, α εγω δεν ξερω, ο δερματολογος πρεπει να το δει. Αλλα περιμενε οπως και να εχει μεχρι τη Τεταρτη(26 του μηνα) ωστε να κανουμε την επομενη αλλαγη.

    Μηπως, μηπως λεω να γινοταν ωστε να υπηρχε συννενοηση μεταξυ των χειρουργων;
    Εγω τωρα τι κανω; Να ανησυχω;

    Τo dalacin μπορω να το σταματησω;
    Last edited by a moderator: May 24, 2010
  6. sambalisG

    sambalisG Χειρουργός - Διαχειριστής Staff Member Admin

    Νομίζω πως θα πρέπει να σας δει ο βασικός χειρουεγός!
    Για το Dalacin δεν μπορώ να πω εφ΄'οσον δεν γνωρίζω την πρωταρχική κατάσταση!

Share This Page