1. Αγαπητε Επισκέπτη. Ευρίσκεσαι στο Πανελλήνιο Χειρουργικό Forum, όπου μπορεις βρείς πληροφορίες για ιατρικά χειρουργικά θέματα που σε αφορούν, όπως επίσης μπορείς να υποβάλλεις ένα καινούργιο δικό σου θέμα-ερώτηση στο φόρουμ. Πρεπει να εισαι εγγεγραμμένος χρήστης για να δεις τα ποστ των μελών ή να δημιουργήσεις δικό σου post ή θέμα (thread)!

Οισοφογος Και Αρρυθμιες.

Discussion in 'Παθήσεις Οισαφάγου' started by pstama, Jan 16, 2010.

Watchers:
This thread is being watched by 2 users.
  1. pstama

    pstama New Member

    Καλημερα.

    Πριν απο 2 μερες ειχα βγαλει κατι κοκκινα εξανθηματα στο σωμα μου και πηγα σε εναν δερματολογο και μου ειπε να παρω κορτιζονη γιατι ηταν καποιο ειδος αλλεργιας. μου εδωσε για 2 ημερες το MEDROL των 16.
    2 χαπια την ημερα. Επειδη εχω ιστορικο με τον οισοφαγο λογω μεγαλου stress, ( καουρες, εντονα ρεψιματα και κ.τ.λ Παιρνω το GAVISCON ) .
    μετα την 3 ημερα απο την θεραπεια με την κορτιζονη εχω εντονες αρρυθμιες. Πηγα στο καρδιολογο μου εβαλα HOLTER ρυθμου και πραγματι υπηρχαν κοιλιακες αρρυθμιες που απο οτι μου ειπε δεν ειναι επικυνδυνες και μου εδωσε για 7 ημερες να παιρνω το ISOPTIN 40mg γιατι οπως ειπε βοηθαει και τον οισοφαγο και τις αρρυθμιες. Απο οτι μου ειπε η κορτιζονη ερεθησε τον ειδη ενοχλημενο οισοφαγο και αυτος μου προκαλει τις αρρυθμιες. (θυρεοειδης και αλλες εξετασεις κανονικες ) . το ερωτημα μου ειναι πραγματι μπορει ο οισοφαγος να δημιουργησει τοσο εντονες αρρυθμιες. ( Εαν και με καθησηχασε ο καρδιολογος οι αρρυθμιες ειναι πολυ ενοχλητικες ιδιως εαν τις νιωθεις πολυ εντονα ).

    Ευχαριστω για τον χρονο σας
  2. sambalisG

    sambalisG Χειρουργός - Διαχειριστής Staff Member Admin

    Συγνωμη αλλά δεν μπορώ να συσχετίσω προβλήματα οισοφάγου με καρδιακές αρρυθμίες!

Share This Page