1. Αγαπητε Επισκέπτη. Ευρίσκεσαι στο Πανελλήνιο Χειρουργικό Forum, όπου μπορεις βρείς πληροφορίες για ιατρικά χειρουργικά θέματα που σε αφορούν, όπως επίσης μπορείς να υποβάλλεις ένα καινούργιο δικό σου θέμα-ερώτηση στο φόρουμ. Πρεπει να εισαι εγγεγραμμένος χρήστης για να δεις τα ποστ των μελών ή να δημιουργήσεις δικό σου post ή θέμα (thread)!
Watchers:
This thread is being watched by 2 users.
  1. Despoinak

Despoinak New Member

Καλησπέρα σας.
    Είμαι σε τρομερό άγχος και πρέπει να περιμένω μέχρι να έρθει το απόγευμα για να πάμε στο γιατρό.
    Αν έχω μια γνωμη μέχρι τότε θα με βοηθούσε.
    Η κόρη μου 22 χρόνων πριν λίγο μου τηλεφώνησε από τη δουλειά της και μου είπε ότι ανακάλυψε ένα ογκίδιο το οποιο είναι πολύ σκληρό σε μέγεθος όσο περίπου η άκρη του δαχτυλου της και βρίσκεται κάπου μεταξύ ώμου και ωμοπλάτης κοντά στη βάση του λαιμού.
    Όπως καταλαβαίνεται έχουμ βάλει χίλια δυο με το μυαλό μας.
  2. life

life Member

Καλησπέρα! Είμαι 26 χρονών και δεν είμαι γιατρός! Πριν από 5 περίπου χρόνια είχα κι εγώ ένα ογκίδιο κοντά σ'αυτό το σημείο που περιγράφετε. Τρόμαξα, τρελλάθηκα κ.λ.π. καταλαβαίνετε... Τελικά δεν ήταν τίποτα. Το έχω ακόμη μέχρι σήμερα και δε με ενόχλησε και δεν το ενόχλησα ποτέ... Δεν το παρακολουθώ καν. Ο γιατρός με διαβεβαίωσε ότι ο ανθρώπινος οργανισμός "βγάζει" διάφορα, ειδικά σε αυτό το σημείο, και δεν είναι πάντα ανησυχητικά. Και τον πίστεψα... Δεν ξέρω αν συμβαίνει το ίδιο και στην περίπτωσή σας, σίγουρα ο γιατρός θα σας πει. Ίσως ήδη να ξέρετε. Πάντως σε κάθε περίπτωση μη βάζετε με το μυαλό σας άσχημα πράγματα. Είναι πολύ πιθανό να μην είναι τίποτα... ;) Εύχομαι να πάνε όλα καλά.
    Last edited by a moderator: Jul 3, 2008
  3. Despoinak

Despoinak New Member

Ευχαριστώ

Η πληροφορία είνα αρκετά καθησυχαστική.
    Μάλλον σήμερα θα προσπαθησουμε να παμε στο γιατρό, για να μαθουμε ακριβώς.
  4. sambalisG

sambalisG Χειρουργός - Διαχειριστής Staff Member Admin