1. Αγαπητε Επισκέπτη. Ευρίσκεσαι στο Πανελλήνιο Χειρουργικό Forum, όπου μπορεις βρείς πληροφορίες για ιατρικά χειρουργικά θέματα που σε αφορούν, όπως επίσης μπορείς να υποβάλλεις ένα καινούργιο δικό σου θέμα-ερώτηση στο φόρουμ. Πρεπει να εισαι εγγεγραμμένος χρήστης για να δεις τα ποστ των μελών ή να δημιουργήσεις δικό σου post ή θέμα (thread)!

Πρόβλημα Μύκητες(σημάδια-κυλίδες) Πάνω Στο Πέος Και Flucodrug

Discussion in 'Παθήσεις δέρματος και υποδορίου' started by Πέτρος, Aug 14, 2009.

Watchers:
This thread is being watched by 2 users.
  1. Πέτρος

    Πέτρος New Member

    Πριν απο 2 περίπου μήνες είχε πάει η κοπέλα μου στον γυναικολόγο για τεστ παπ και της βρήκε κάτι μύκητες αλλά ο γιατρός είπε δεν ήταν κάτι το ανησυχητκό.
    Της έδωσε το flucodrug να πάρουμε και οι δυό μας, από 7 χάπια ο καθένας.
    Την ίδια περίοδο εγώ είχα εμφανίσει 2 σημαδάκια πάνω στο πέος μου(σαν μικρες πληγές φαινόνταν) και ένιωθα κάποιες ενοχλήσεις και κάποια τσουξίματα στα συγκεκριμένα σημεία, αλλά μετά από λίγες μέρες φύγανε και δεν ένιωθα τίποτα.
    Επίσης, επειδή μετά από μερικές μέρες δεν φαινόταν να έχει κάτι κανένας μας(ούτε ενόχληση-τσούξιμο, ούτε κάποιο σημάδι), αμελήσαμε να πάρουμε το flucodrug και δεν το έχουμε παρει ακόμα.
    Εγω τις τελευταίες 2-3 μέρες έχω εμφανίσει στο πέος μου (σε άλλο σημείο από αυτό που είχε εμφανιστεί παλαιότερα-κάπου στη μέση του μήκους του πέους) ένα μικρό σημαδάκι (έχει σχήμα σχεδόν στρογγυλό και στην συγκεκριμένη περιοχή το δέρμα φαίνεται να είναι λίγο πιο γυαλιστερό).
    Tι να κάνω?
    Πρέπει να πάρω αυτά τα flucodrug?
    Σε τι είδους περιπτώσεις τα χορηγούνε?
    Είναι κάτι πολύ ανησυχητικό?
    Ευχαριστώ πολύ!
  2. fotis-

    fotis- Member

    -------------

    Ο γιατρός είναι αυτός που ξέρει καλύτερα απο εμας και οταν μας λέει κατι πρέπει να το κάνουμε. ανησυχητικο δεν ειναι αλλα θα πρεπει να παρετε τη θεραπεια.

Share This Page