1. Αγαπητε Επισκέπτη. Ευρίσκεσαι στο Πανελλήνιο Χειρουργικό Forum, όπου μπορεις βρείς πληροφορίες για ιατρικά χειρουργικά θέματα που σε αφορούν, όπως επίσης μπορείς να υποβάλλεις ένα καινούργιο δικό σου θέμα-ερώτηση στο φόρουμ. Πρεπει να εισαι εγγεγραμμένος χρήστης για να δεις τα ποστ των μελών ή να δημιουργήσεις δικό σου post ή θέμα (thread)!
Watchers:
This thread is being watched by 2 users.
  1. ΜιτσαΧ

    ΜιτσαΧ New Member

    Η αδελφη μου μετα απο καποια εισαγωγη της σε νοσοκομειο για κριση ασθματος,επαθε μετατραυματικο σοκ. το οπιο της διμιουργησε κατθληψη και κρισεις πανικου.το παλευε 7 χρονια μονη της.Εκανε ομως μια γεννα και τα συμπτωματα χειριτερεψαν τα επομενα 3 χρονια και μετα.Συμβουλευτικε ψυχιατρο για 3 ετη με αριστα αποτελεσματα.Λογω ομως κιαλης εγγυμοσηνης σταματησε τη θεραπεια.Τωρα μετα απο 4 ετη εχει τα ιδια σε πιο μειωμενη μορφη συμπτωματα.Πρεπει να κανει παλι θεραπεια?(δεν θελει να παρει παλι φαρμακα),να δει ομοιοπαθητικο γιατρο?Μηπως μπορει το Βαλσαμοχορτο να βοηθησει?Ευχαριστω που μας ακουσατε.
  2. Kathy

    Kathy Moderator Staff Member Moderator

    Καλησπέρα. Συνήθως οι υποτροπές σε αυτές τις περιπτώσεις χρήζουν και αυτές φαρμακευτικής υποστήριξης. Σχετικά με το βαλσαμόχορτο είναι γεγονός ότι έχει ενθαρρυντικά αποτελέσματα στην αντιμετώπιση της ήπιας και μέτριας κατάθλιψης και άλλων ψυχικών και νευρολογικών διαταραχών. Παρόλο αυτά όμως η σημαντικότερη ουσία του φυτού που είναι η υπερικίνη μπορεί να προκαλέσει πολλές παρενέργειες όπως έμετοι, διάρροια, φωτοευαισθησία αλλά ακόμη μπορεί να επηρεάσει και τον μεταβολισμό ορισμένων ενζύμων. Γι'αυτό θέλει προσοχή όταν χορηγείται ταυτόχρονα με άλλα αντικαταθλιπτικά ή αντιπηκτικά φάρμακα. Θα πρέπει προηγουμένως να συμβουλευτεί τον γιατρό της.
  3. ΜιτσαΧ

    ΜιτσαΧ New Member

    Ο Ανδρας μου απο περυσι κατα διαστηματα αποκτα ενα πολυ κοκκινο χρωμα στο προσωπο πολες φορες ειναι τοσο εντονο σαν να εχει καει απο τον ηλιο!Ταυτοχρονα νιωθει πολυ εντονη πυραδα εως ανηποφορη.Ολα αυτα μονο στο προσωπο.Τον εξετασε δερματολογος, Αλεργιολογος ,και φτασαμε να κανει και αξονικη χωρις αποτελεσμα.Στο τελος ολοι μας ειπαν οτι ηταν ψυχολογικο λογω πολυ αγχους που εχει.Ο ψυχιατρος του δινει απο περυσι το ΑTARAX των 25 Χ 3 φορες την ημερα.Στην αρχη ειχε μια καλη διαφορα και το παθεναι οταν ανυσηχουσε και αγχονοταν πολυ.Σημερα μετα απο ενα χρονο εχει παλι τα ιδια συμπτωματα συνεχεια και τον πιανει οποσδηποτε μετα το φαγητο.Υπαρχει περηπτοση να του το δημιουργει το στομαχι και η χολη του, η μπορει να πεζει ρολο και ο θυροειδης (Εχει χρονια.Επισης το στομαχι το εχουμε εξετασει και την χολη,γιατι λογω αγχους ειχε προβλημα και με αυτο.)Σας ευχαριστω που με ακουσατε περιμενω την απαντηση σας.
    Last edited by a moderator: Mar 9, 2012
  4. ΜιτσαΧ

    ΜιτσαΧ New Member

    :Ο ανδρας μου απο περυσι αποκταει πολες φορες στο διαστημα της ημερας ενα πολυ κοκκινο χρωμα στο προσωπο ,τοσο εντονο μερικες φορες που μοιαζει σαν να εχει καει απο τον ηλιο.Μαζι με αυτο νιωθει και πολυ εντονο καψιμο σε ολο το προσωπο,ακομα και εσωτερικα στο στομα και στο κεφαλι.Τοσο εντονο που λεει οτι ειναι ανυποφορο!Πηγαμε σε δερματολογο,αλεργιολογο,ψυχιατρο,μεχρι και αξονικη στο κεφαλι καναμε χωρις αποτελεσμα.Ολοι ειπαν οτι ειναι αγχος(εχει παρα πολυ)απο περυσι μεχρι σημερα παιρνει το atarax των 25.Στην αρχη για2-3 μηνες ειχε διαφορα καλη,αλλα μετα παλι μεχρι σημερα εχει παλι τα ειδια και πολυ ποιο εντονα μολις φαει!Υπαρχει περιπτωση να φταιει το στομαχι η η χολη?(στομαχι ειχαι για πολα χρονια με ελκος και ελικοβακτηριδιο,αλλα τα γιατρεψε).Μπορει μηπως να παιζει ρολο και ο θυροειδης?(εχει πολα χρονια ,αλλα παει καλυτερα με τη θεραπεια που κανει).Ευχαριστω που με ακουσατε περιμενω απαντηση σας.
  5. ΜιτσαΧ

    ΜιτσαΧ New Member

    ]:Ο ανδρας μου απο περυσι αποκταει πολες φορες στο διαστημα της ημερας ενα πολυ κοκκινο χρωμα στο προσωπο ,τοσο εντονο μερικες φορες που μοιαζει σαν να εχει καει απο τον ηλιο.Μαζι με αυτο νιωθει και πολυ εντονο καψιμο σε ολο το προσωπο,ακομα και εσωτερικα στο στομα και στο κεφαλι.Τοσο εντονο που λεει οτι ειναι ανυποφορο!Πηγαμε σε δερματολογο,αλεργιολογο,ψυχιατρο,μεχρι και αξονικη στο κεφαλι καναμε χωρις αποτελεσμα.Ολοι ειπαν οτι ειναι αγχος(εχει παρα πολυ)απο περυσι μεχρι σημερα παιρνει το atarax των 25.Στην αρχη για2-3 μηνες ειχε διαφορα καλη,αλλα μετα παλι μεχρι σημερα εχει παλι τα ειδια και πολυ ποιο εντονα μολις φαει!Υπαρχει περιπτωση να φταιει το στομαχι η η χολη?(στομαχι ειχαι για πολα χρονια με ελκος και ελικοβακτηριδιο,αλλα τα γιατρεψε).Μπορει μηπως να παιζει ρολο και ο θυροειδης?(εχει πολα χρονια ,αλλα παει καλυτερα με τη θεραπεια που κανει).Ευχαριστω που με ακουσατε περιμενω απαντηση σας

Share This Page