1. Αγαπητε Επισκέπτη. Ευρίσκεσαι στο Πανελλήνιο Χειρουργικό Forum, όπου μπορεις βρείς πληροφορίες για ιατρικά χειρουργικά θέματα που σε αφορούν, όπως επίσης μπορείς να υποβάλλεις ένα καινούργιο δικό σου θέμα-ερώτηση στο φόρουμ. Πρεπει να εισαι εγγεγραμμένος χρήστης για να δεις τα ποστ των μελών ή να δημιουργήσεις δικό σου post ή θέμα (thread)!

Ερεθισμός στον πρωκτό

Discussion in 'Παθήσεις Πρωκτού (αιμορροϊδες-συρίγγια κλπ)' started by mixas mixas, Oct 7, 2017.

Watchers:
This thread is being watched by 2 users.
  1. mixas mixas

    mixas mixas New Member

    Καλησπέρα σας. Θα σας παρακαλούσα να με βοηθήσετε στο παρακάτω πρόβλημα.
    Πρίν απο ενα τρίμηνο εμφανίστηκε κοκκινίλα γύρω απο την περιοχή του πρωκτού. Συγκεκριμένα την περίοδο εκείνη που εμφανίστηκε, έπαιρνα κάποια αντιβίωση για άλλο λόγο (GLIMAX 600 mg). Επισκέφτηκα δερματολόγο και μου έδωσε travogort και canesten. Μετά απο περίπου 20 μέρρες η κοκκινίλα υποχώρησε. Όμως πριν απο 10-15 μέρες ξαναεμφανίστηκε και μάλιστα με ξεφλούδισμα του δέρματος της περιοχής. Τι πιστεύετε οτι μπορεί να είναι? Οφείλεται στην αντιβίωση ή είναι τυχαίο? Τι θα πρέπει να κάνω? Σας ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας.
  2. Kathy

    Kathy Moderator Staff Member Moderator

    Να σε δει οπωσδήποτε δερματολόγος. Κάποια δερματική πάθηση που σε ταλαιπωρεί φαίνεται να υποτροπιάζει. Προφανώς χρειάζεσαι κάποιο άλλο φαρμακευτικό σχήμα...
  3. mixas mixas

    mixas mixas New Member

    Σας ευχαριστώ πολύ. Θα επισκευθώ δερματολόγο άμεσα. Είπατε για ''κάποια δερματική πάθηση" που υποτροπιάζει, πιστεύετε ότι είναι κάτι σοβαρό για το οποίο θα πρέπει να ανησυχώ? Και πάλι σας ευχαριστώ, και θα σας ήμουν ευγνώμων αν θα μπορούσατε να με καθησυχάζατε....
  4. Kathy

    Kathy Moderator Staff Member Moderator

    Όχι βέβαια. Μπορεί να είναι και απλοί μύκητες. Σημασία έχει να ληφθεί η κατάλληλη φαρμακευτική αγωγή ώστε να γίνεις εντελώς καλά!
  5. mixas mixas

    mixas mixas New Member

    Να είστε καλά, σας υπέρ ευχαριστώ!!! Καλό βράδυ.
    Kathy likes this.

Share This Page