1. Αγαπητε Επισκέπτη. Ευρίσκεσαι στο Πανελλήνιο Χειρουργικό Forum, όπου μπορεις βρείς πληροφορίες για ιατρικά χειρουργικά θέματα που σε αφορούν, όπως επίσης μπορείς να υποβάλλεις ένα καινούργιο δικό σου θέμα-ερώτηση στο φόρουμ. Πρεπει να εισαι εγγεγραμμένος χρήστης για να δεις τα ποστ των μελών ή να δημιουργήσεις δικό σου post ή θέμα (thread)!

Εκτάσεις τρικέφαλων & Γυμναστική στο σπίτι

Discussion in 'Εκτός Ιατρικής - Ποικίλλα θέματα!' started by fitbill, Sep 19, 2016.

Watchers:
This thread is being watched by 1 user.
  1. fitbill

    fitbill New Member

    Γεια σας παιδιά, :)


    Είμαι ο Βασίλης και με ενδιαφέρει η φυσική κατάσταση και η υγιεινή διατροφή. Πιστεύω πάρα πολύ ότι αυτός ο συνδυασμός αυτών των 2 είναι ο καλύτερος τρόπος για να ζεις και να μπορέσεις να ανταπεξέλθεις στις ανάγκες και τις δυσκολίες της καθημερινότητας σου.


    Σίγουρα στις μέρες μας, ο ελεύθερος χρόνος για τον καθένα μας είναι περιορισμένος και λίγος, όποτε και η τακτική εκγύμναση του σώματος μας γίνεται ακόμα πιο δύσκολη. Η ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ είναι μια καλή λύση για τον καθένα μας εξοικονομώντας αρκετό χρόνο και χρήμα.


    Το τελευταίο ΒΙΝΤΕΟ που ετοίμασα έχει να κάνει με μια από τις αγαπημένες μου ασκήσεις - ΕΚΤΑΣΕΙΣ ΤΡΙΚΕΦΑΛΩΝ





    Aς προχωρήσουμε τώρα με κάποιες περαιτέρω λεπτομέρειες της άσκησης ΕΚΤΑΣΕΙΣ ΤΡΙΚΕΦΑΛΩΝ:


    • Την άσκηση μπορούμε να την εκτελέσουμε είτε όρθιοι είτε καθιστοί.

    • Γυμνάζουμε ένα-ένα χέρι την κάθε φορά και το χέρι που δε γυμνάζεται βοηθάει στη σωστή στήριξη του χεριού που εκτελεί την άσκηση.

    • Το σημείο αρχής της κάθε επανάληψης, δεν πρέπει ποτέ είναι κάτω από 90 μοίρες κλίση, ενώ στο τέλος κάθε επανάληψης το χέρι δεν πρέπει ποτέ να ισιώνει αλλά αντιθέτως να υπάρχει πάντα μια μικρή κλίση.

    • 1 σετ ολοκληρώνεται όταν γυμναστούν και τα 2 χέρια μας από 1 φορά, ενώ 1 ολοκληρωμένη άσκηση αποτελείται ως γνωστόν από 4 σετ.

    • Σε κάθε σετ εκτελούμε 8-15 επαναλήψεις, ανάλογα με το στόχο που έχουμε θέσει εξαρχής και τα κιλά που σηκώνουμε.
    Vagelis likes this.

Share This Page